måndag 14 februari 2011

längesen ?

Det är en bra låt iaf !

Helgen kunde inte blivit bättre förutom att jag varit sjuk å min förkyldning har och tar kål på mig ! Är huvudet dumt får kroppen lida.
I fredags så låg jag mest hemma och dog typ , orkade inte gör mkt . i lördags så var jag uppe ändå och försökte låtsas som om jag var pigg så åkte till becca å sällskapa sen hem å försökte pigga till mer inför match . Losa den med 9-4. Tror folket i sura inte vet vad nagelsax är !!
söndags (igår) så var jag och ludvig hem till hallsta för första gången :) mycket trevligt ! tack älskling för att du åkte med <3 sen så städade vi hela lägenheten .

Idag är det alla hjärtans dag . Vad den nu är till för .. men , vi har iaf bestämt att göra något . jag kanske gör något extra ;) jag älskar att överraska folk !

egentligen skulle jag vart i skolan nu men valde att åka senare för att bli pigg ! jag snyter å snyter men tar aldrig slut och hostar som en tok sen får man ont i huvudet . bläääää . betyder att tränings ledigt i veckan än så länge så jag kryar på mig ordentligt.

Jag kan ju bara tillägga nu i slutet att jag tycker om ludvig så himla mycket ! Det är sjukt vad vi har och går igenom just nu men vi stöttar varandra ! Jag bara smälter varje gång jag ser dig mitt hjärta. iloveyou!(L)

ha det så bra, för det ska jag ha även om jag åker till skolan och mår piss ! tjing

Inga kommentarer:

Read all of it