torsdag 10 februari 2011

Att få vakna upp ur en dröm

Att vakna upp ur drömmen , att min dröm tog ett slut. Ett slut som gjort mig illa och ännu en gång ett krossat hjärta. Jag bara vänta på att få känna smärtan igen . Varför är jag så känslosam , varför tror jag att jag alltid lever i en dröm en hollywood film när jag inte gör det ? Jag lever i livet och det är allvar. Att det skulle sluta såhär var det sista jag ville. Varför är det alltid jag ? Jag orkar inte mer att det är mig det är fel på varje gång. Vad gör jag för fel ?
Jag var så glad så lycklig å livsglädjen låg på topp men sjönk snabbt. Men this is the end och jag undrar hur lång tid det här ska ta och repa sig . Även om vi bara var tillsammans en månad och allt gick snabbt så tycker jag om dig så himla mycket och såg en framtid med dig för du fick mig att se att annat perspektiv av livet . Nu är jag nere på ruta ett och får kämpa mig uppåt igen . Det ända jag vill är att du är lycklig. <3>

bortsett från allt det där så mår jag ännu mer piss då jag åkt på en rejäl förkyldning. Gråt och snuva är inte bra kombination . Jag missar träning ikväll å aa eventuellt matchen .

kan det bli värre ? :/ faktiskt.

Inga kommentarer:

Read all of it