tisdag 15 februari 2011

Alla hjärtans dag !

Åkte som sagt senare till skolan igår och efter skolan åkte jag lisa å sara ner på stan å uträttade ärenden ! :)
Efteråt så körde jag hem lisa sen åkte jag och sara hem till henne för jag hade fått order av min käre pojkvän att jag inte fick komma hem innan halv 7 ! Spännande..
Jag vänta å vänta hemma hos sara å jag trodde jag skulle bli tokig :P När klockan slog halv 7 åkte jag hemåt och öppnar dörren där jag möttes av massa ljus i form av ett hjärta på golvet och på byrån låg en stor lapp, blommor och ett paket ! När jag såg det visste jag inte vad jag skulle göra , vart helt varm i kroppen ! Jag hittar ludvig inne i köket och han är helt rödmosig i ansiktet stackarn :P Jag ska aldrig mer säga att han behöver göra något sånt här för mig ! som han kämpade :P pusspådigälsko! Han lagade kött , potatis i ugn och sås och hur gott var inte det ? MUUUMMS !! Sen kom det till "efterätten" och det var min del men hur det sluta ska vi inte gå in på här ! :);)
Kan säga att jag är helnöjd och vilken tur jag har att jag har ludvig för han är bara för bra ! <3

Idag har vi planerat vårt avslutningsspex inför sommaren . spånat lite osv.
sen hade vi översättning som gick relativt bra , kul övning.
efter lunch hade vi svenska och samhäll . I svenskan nämner jag inga kommentarer men i samhällen så läste jag högt för daniel och niclas . Daniel försökte låta intresserad medans Niclas låg och sov ! :P hahha .
Efter skolan så åkte jag hem till mig (gav självklart lisa skjuts hem) hihi , hemma hos mig packade jag på mig masssa kläder och lite saker som jag tagit hit till ludvig. Nu väntar jag på få att laga mat sen blir det träning ikväll som det ser ut nu :P Egentligen fortfarande sjuk men men :D

Just nu vill jag bara ha ett jobb där jag triiiivs så jag får peengar .! För det är inte kul att vara en fattig student ska ni veta ! Har så mkt jag vill göra å köpa :(

Nej , slut på ordbajseriet . Hackar sallad ist eller somnar på soffan .

Pusssss

Inga kommentarer:

Read all of it