fredag 28 januari 2011

Fredag

Skola på förmiddagen , det gick riktigt bra :)
sen till saris å fika , pistach glass ? ;) Haha . och kolla massa inredning ! Jag vill bara ha allt men framför allt åka till ULLARED NU !!

sen åkte jag hem å tvätta sen kom ludvig för hej då puss och duscha sen åkte han till malmö och förblir där till söndag :( !

Jag tvätta lite till och lite till sen åkte jag och becca å handla sen hem till henne där vi kolla slutet på handbollen sen lite lets dance med snack där emellan ! :D sen så blev det guitar hero ! Så jävla kul. men snacka om att vi fick kramp. hahaha


Imorgon kommer mamma, pappa, sara å tove hit . sen är det MATCH DERBY MOT ÖSK ! 18.00 birgittahallen .

Jag saknar redan ludvig , jag har inte sovit här hemma hos mig på en hel månad. Hur ska detta gå ? Han är bäst och min (L) Tycker om dig , ludvig (L)

godnatt

Inga kommentarer:

Read all of it