torsdag 27 januari 2011

torsdag

Idag är det den 27/1 det betyder att jag och ludvig varit tillsammans i en månad :)

Jag handla hem lite mat och fixade en liten fin middag åt oss båda med tända ljus och god mat. :)

Imorgon är det först skola sen blir det säkert en solning på g-vik innan jag ska hem och tvätta arslet av mig. Vid 3 kommer älsklingen och pussar hej då innan han åker neråt i landet . I dont like it ! Hur ska jag kunna sova ensam och dessutom hemma hos mig ??? sjuuukt.

På lördag kommer mamma, pappa å sara tidigt så då ska jag och mamma stooooor stääda igenom min lägenhet och göra massor med matlådor innan det är dax för samling sen DERBY mot ÖSK i birgitta hallen !

Söndag är det nog träning på schemat , plugga sedan kolla ödibf mot laxå =)


nej , chips å dipp nu , ps, VITLÖKS dipp ! muums..

Pusshej leverpastej .

ludvig , (L)

Inga kommentarer:

Read all of it