tisdag 1 februari 2011

Tisdag

Redan tisdag ? ^^ som Sara sa idag . haha !

Min söte pojkvän har nu sålt sin bil bara sådär och nu befinner han sig i sthlm för att kolla på ny ! hoppas för fan att han köper bilen , orka gå upp halv 6 på morgonen för att köra honom ;) hihi !

Körde han iaf nu imorse och sedan hem och fortsatte sova fram till tjugo i 8 då jag vakna av alarmet . Jag låg då och tänkte ; miljöutbildning .. hmm . trååkigt .. hmm . ställer om klockan och sover till halv 11 ! så otroligt skönt , känner mig så utvilad och mår toppen ! :)
Åkte till skolan vid tjugo i 12 och åt mat med klassisarna sen så hade vi svenska sen rollspel på samhällslektionen , det var riktigt kul att se alla rollspel ! fransesca var ju roligast (Emelie) ;) sjukt kul !
När klockan var halv 4 sluta vi men jag och 5 till stanna kvar och prata lite med lisa . (LITE) det sluta med att vi var klara kl 5 och panik hem och hämta badkläder för 17.30 skulle vi simma på gustavsvik istället för att ha innebandy träning .
Vi simma 11 längder sen sola vi , sjukt skönt . Efteråt åkte jag till affären och handla lite och när jag kom hem så lagade jag chili corn carne för första gången och fy bubblan vad lyckat det blev :) NÖJD !

Nu sitter jag här och borde ta tag i svenskan osv ! MEN , imorgon har jag massor att göra så gör det imorgon ist :P haaha !

Får inte glömma att lilla tösen astrid fyllde hela 2 år igår ! grattis sötnos .
Det betyder att vi firar henne på lördag hos ludvigs pappa om jag inte minns fel ! :)

Nej vad mycket jag skriver , nu blir det dricka mjölk och titta lite tv och vänta på älskling ! (L)

Imorgon är det onsdag , för er som inte visste det haha, då är det först skola sen på kvällen har vi tösen här :) så blir nog kvar i skolan en stund å pluggar arslet av mig om jag inte gör det på alla raster vi har så jag kan åka direkt hem .

nej , mjölk var det ! MUMS , mjölk ..

Inga kommentarer:

Read all of it