torsdag 18 november 2010

torsdag

Alltså , det går ju bara för fort imorgon är det julafton ^^

Började dagen med skola och fick faktiskt mycket gjort !:) Sen så åkte jenny med mig till kattungen för att fixa mina jävla lönepapper men det blev ju bara KAOS där inne så hoppas hon såg min lapp nu så hon faxar in dem !!! Annars blir jag tokig . Sen så brassa vi mot rusta och där blev jag med ljus siffror till advent och en tvättställning (äntligen) ! sen åkte vi hem till jenny och hon bor sjukt fint ! :) sen gick vi ut och gick och trodde vi gick jätte långt men icke så vi gick runt några varv. efter prommisen blev det fort hem och äta en (läs två) mackor och drack oboy innan innebandt träningen började . Sprang bara 4000 på träningen idag :O inte bra ! (dock massa stilla stående och genomgångar på frislag men ändå)

Jaja , nu måste jag fan duscha, suttit svettig i en timme nu , tack vare PH ! grrrrr
men kan inte sluta kolla på emanuel ! hur snygg är han inte ???

Nej , dusch och ta en mandarin som blir 2 mandariner !! inte bra för då måste jag handla nya imorgon ! haha

godnatt :*

Inga kommentarer:

Read all of it