onsdag 17 november 2010

Onsdag

Idag så började dagen med att diskutera MR-dagarna och deras föreläsningar vi var på sen hade vi diskussions frågor som MMS(lärare) kastade ut och vi fick diskutera. Efter lunch hade vi svenska och vi fick jobba med vår debatt som vi ska ha . :) Kommer bli skoj när vi fått en klar disposition !
Stannade kvar 1 1/2 timme i skolan och pluggade lite och fick lite gjort :) Bara vänta på kritik och sen göra om det :)
Fick agera chaufför åt Sophia också ;) nejdå , hon bor ju här på norr och det var så kallt och jobbigt att gå hem så hon fick åka med :)

När jag kom hem kände jag att jag vill ut i det fina vädret och friska luften och gå sen även gå förbi kattungen för att fixa mina lönepapper så fick med mig Sophia på 1h promenad men tyvärr hade kattungen stängt så får ta det imorgon ! typiskt . Men promenaden var riktigt härlig och toppen ! När jag kom hem så blev det falukorv och makaroner och PH ! Nu väntar jag på grey´s och att få sova men innan det kommer jag äta upp alla mandariner jag köpte idag ! -_-

Jo , det bästa med att det är så frostigt ute är att det är så härligt att bara gå och gå och prata skit och njuta sen när man kommer hem och sedan ta en SKÅLLHET dusch ! I love it ! Jag lovar att jag duscha bara i varmvatten högst här hemma i alla fall :) och röd blev huden ! det kan ju inte vara bra .. Haha !

Imorgon ja , gå till skolan , skola, gå hem , åka och gå med jenny eller fika med la familia sen träning ! Fredag och helg . denna helg kommer bli lugn ! Skönt men ändå inte .......

Ne , ska tjuvtitta på PH ..

shuuusssss

Inga kommentarer:

Read all of it