måndag 22 november 2010

Helgen

Fredag:
Efter skolan så fick jag bara för mig att jag ville åka hem till hallsta så det gjorde jag ! Sen åkte jag till alexandra och vi fixade oss och åt god mat dvs tacos :):) sen åkte vi ner på stan och mötte upp lotta och sedan vidare till oxhagen och hem till jocke för lite förfest :) Grabbarna körde på i hjärta kissie på tröjjorna medans jag och lotta skrev på tuttarna ;) men det är nog mest patetiskt tycker väl jag men är man full och glad så är man . haha :D
Vi drar ner på slisk och dansar järnet till kissie kommer upp i dj båset och ja det slutar med att hon bjuder mig på en drink sedan dras man med upp till dj båset :):P dont ask why !
Vi drog väl redan vid halv 1 tror jag och käkade på donken sen hem till nån på efterfest och var inte hemma förrän 4 ! :) trevlans.

Lördag:
Vaknade upp hos alexandra och sen blev det dusch osv. Snacka om att man var trött den dagen :P åkte hem och åt lite innan jag och syster åkte till nibble och kollade en grym match ! Efter det åkte jag hem till örebro och fy fan vilket väder det var att åka i ! Höll på att åka av :O
Jag kommer hem och äter en macka och sen kommer lisa över innan vi ska dra oss mot mellringe ! Vi hämtar arthur och åker till mellringe ca 20.00 kommer dit och det visar sig att vi inte har match förrän 22.45 :O det var bara att sitta och ruttna fram tills dess :P sen körde vi och vi vann med 2-0 (gjorde målet hihi) en tjej får 2p om man för mål medans killen får 1p :P sen blev det vila till 23.45 då vann vi också 2-0 (gjorde målet där också) sen så hade vi match 02.45 så där emellan drog vi och köpte pizza ! Fy fan vad trött man var ... sen körde vi match och vi vann den med så vi kom vidare från gruppspel till kvartsfinal . sen förlorade vi semifinalen och fick spela om bronsplatsen då vi förlora i straffar men inte vart vi speciellt sura för det för vi fick ju åka hem :D Hahaha ! men det är ju bra vi kom 4a av 16 lag :) SERVITRISERNA !
(sammanlagt 3 mål för mig, im happy)

Söndag:
Jag kom hem vid 7 på morgonen efter nattcupen så man sov ju fram till halv 6 på söndagen sen så tvinga jag lisa äta pizza så det blev pizza mys hemma hos henne och kom hem vid en 10 på kvällen . Duschade och lade mig . men kunde inte sova drömde dem gamla mardrömmarna ! varför kom ni tillbaka ? jag sov nog varannan timme men då när jag sov så drömde jag bara massa hemska drömmar ! Jag vaknade hela tiden svettig som en gris och jag mådde som värst imorse och tänkte jag kommer aldrig klara skolan ! och det är inte bra! inte bra för fem öre ! måste visa att jag vill .....

Måndag (i dag):
Jag kunde som sagt inte sova på hela natten så ingen skolan . Vaknade vid 2 och tvingade upp mig själv som nu MÅSTE verkligen städa men vad brukar hända då ? :P haha orkar inte !
Urs vilken dag .

Japp det var det ! Bilder från cup på laget kommer senare närja fått dem :) Vi har även lagfest på fredag . HAH AH !

aja , tjing :)

görsåjagslutartänkapådigfördethärgörmiggalen.

Inga kommentarer:

Read all of it