onsdag 5 maj 2010

home

Då var man hemma och inte i skolan !
Kom hem vid 2 sen så la jag mig på soffan och skulle kolla på percy jackson men det råkade bli så att jag somnade i stället ! Tur att jag känner mig själv så bra så jag hade ställt mig klocka.
17.30 cykla jag till träningen och aa den träningen var nog aa nej inga kommentarer förutom att jag saknar fotbollen , att kunna vara aktiv i den och inte bara match..
Kom hem vi 8 och kolla anna ankas assistent, där jag gillar linnea , hoppas hon vinner! och nu är det greys sen soova ! Imorgon hade jag tänkt åka tidigare till skolan och sen efter träna tills ohlsson slutar skolan då vi ska ut och promenera och snacka skit :)

Något som bekymrar mig är min mage, men doktor ? nej tack ...... fan..

Jag känner också att jag vill åka hem över helgen .:/ :( men har lite att göra här , kan dock ställas in men nej.. hemlängtan får stanna i huvudet..

Något positivt idag var att jag äntligen fick träffa emelie efter år och dagar känns det som! :( Men äntligen :)

nej , grey´s och youghurt (stavning?)


Hej hopp på er

Inga kommentarer:

Read all of it