onsdag 5 maj 2010

Skola

Sitter i skolan nu och har slutat ! 

Har haft modul hela förmiddagen och har dock också fått veta hur min avstämning gick och jag kan pusta ut ända till den 26 då det är dax för ytterligare en avstämning :) 

På modul har jag och malin jobbat med teckenlistor så det är skönt att fått massa nya tecken :) sen lunch och nu är halva klassen på bokcafé på terazza medans vi andra ska jobba på vår sakprosa som ska redovisas. Mitt ämne är Anorexia Nervosa :) intressant!

Nu är jag halvt klar med det ska bara lägga in allt i PP och det såg jag att jag hade hemma så ska kila hemåt nu och får också sällskap av lisa på vägen :)

Sen kl 18-20 är det innebandyträning, äntligen, så man får röra på sig så gymmet får det bli imorgon :) och då blir det också promenad med elin :) Ska se percy jackson efter träningen också . hoppas den är bra !

Nu ska vi cykla hemåt . ha de gött :)

tjiingggg

Inga kommentarer:

Read all of it