torsdag 6 maj 2010

Torsdag

japp , klockan ringde halv 8 men sov vidare till halv 9 ! bra jobbat linn !
sen upp och fixa för att åka till skolan och kom dit en halvtimme innan vi börja bara ! Måste skärpa mig .. sen hade stations arbete hela dagen.
Vi slutade kl 14.00 sen stannade jag kvar i skolan typ kvart över 3 eller lite mer för att jobba på min sakprosa och nu har jag bara skriva mina punkter på papper och öva öva öva ! Kommer dock bli längre än 3-4 min ,fuck, men saksamma! :)

När jag kom hem hörde jag massa skäll, voff voff , då är det från mitt grannhus på gården och där springer ca 7st valpar runt och busar.. såå jäävla sööta!! JAG ÄR KÄR

Vid 4 gick jag ner på stan för att möta upp elin och där var även hennes pöjk robin :) vilket problem med att köpa sängkläder då ! haha.. ;D Sen så lämnade robin oss och vi gick till elin sen vidare ut på promenad . Nu har jag hittat min springrunda ! varje dag det är fint väder ska jag besöka.. Kanske inte så lång men mysig väg :)
Kom hem vid 6 så var borta hela 2 timmar (Y) Bra jobbat ! Planera varje torsdag elin ? ;)

nu ligger jag med ont i fötterna, mitt val på skor var inte bra :P trasiga gamla dojjjer ! och knät är inte vän med mig heller ..

Imorgon är det skola mellan 8.30-11.40 sen hem och tvätta tvätta tvätta sedan till Maria och aa får se om det blir lite alkohol eller om det blir cola och popcorn som hon sa :D haha ! Ska kolla lite på det nu ikväll ;D

Nej , göra nå att äta kanske ? =)

Tjingen


Inga kommentarer:

Read all of it