tisdag 17 november 2009

Tisdag

började skolan med avläsning och återberätta , men det är något jag inte tycker är roligt för fem öre men man måste ju såklart görat ! Sen hade vi svenska redovisning den handlade om att man skulle dra en nyhet i nyhetsformat att man skulle prata som dom på nyheterna. Den satt pricken över i´t idag för allt annat har varit bajs!
Sen hade vi modul och dövrealia MEN sofia hjälpte oss med lucia sångerna och sen slutade vi vid halv 3. En timme tidigare än vanligt för att hon tyckte alla såg ganska dåsiga ut , många i klassen var sjuka också tack vare svinsprutan , hur det nu kommer sig att jag som är MEST RÄDD för sprutor och allt och är hyppo men klarade mig så ja , hm ?!

Kom hem sen la jag mig på soffan och sov till 7 :O ungefär 3 tim ! inte bra , men hur skööönt som helst. Men kände att träningen lockade inte alls idag , MÅSTE även bli bättre på att ta mig till GUSTAVSIK och träna.
Vill hellre springa ute men fan törs inte själv :O och inge kul att springa med någon annan heller får då kan man inte träna på sitt sätt , tycker jag !

Imorgon är det bara teckenspråk hela dagen och en svenska lektion.
sen ska jag och JENNY och simmma på gustavsvik :)

På torsdag kommer mamma hit ! äntligen lite sällskap!


JO , någon här i örebro som vet något fotbollslag som behöver folk ?


Nej sängen nu , tjiiingeellliiiiinnnnggggg ..

jo vad händer i helgen ? TELL ME allihopa.

1 kommentar:

Jenny sa...

Förlåt Linn för att det inte blev nå simma igår! Usch, har så dåligt samvete :( går det nästa vecka också? :)

Read all of it