onsdag 18 november 2009

Onsdag

Började skolan med modul fram till lunch , filmade in massa i dsb så imorgon ska jag få ha analys. Sen vart det fast teckenspråk innebar rolltagning , rätt kul faktiskt:) Sen så hade vi svenska och började inför redovisningen . Grupparbete, längtar till att se vad jag har för betyg i svenska. är väl som vanligt som jag alltid haft!
sen SPÖ regnade de när jag och stina gick hem , stannade och handlade också. När vi kom hem gjorde vi pannkakor och äppelpaj , sjukt gott! :) men tror inte min mage blir bra för det är MKT MJÖLK !

Nu har jag precis skjutsat hem stina och nu inväntar jag GREYS så jag får sova .
Sjukt att vi ska träffas halv 9 på egen tid när vi börjar kvart över 10 ! kunde åtminstonde få sovmorgon till 9 , en halvtimme gör mkt :O men det är vad jag tycker!

Imorgon kommer mamma och pappa hit också ! Så skönt :)
sen kvällen består av träning .


Tjillevippen

2 kommentarer:

Malin sa...

Jag håller med om att vi hade behövt sova i alla fall till nio!

Unknown sa...

Wohooo gissa vem som hittat till din blogg :P (forumet vettu)Tråkigt att de inte är nån träning ikväll!!! Iaf, jag har mä en blogg sandygurain.blogg.se / See ya in THA skola

Read all of it