måndag 16 november 2009

Måndag

Idag är det måndag och det var segt imorse att gå upp , Har inte sovit gott på 2 nätter , hoppas det kommer ikväll :) dagen började med modul och sedan psykologi då vi skulle berätta om vår bok vi läst , jag har då läst 14 år till salu , REKOMENDERAS !
Sen gick jag med jenny en bit till stan men sen följde jag även med henne och kolla efter skor och mössa :) Hon hitta så snygga skor , köper hon dom blir jag AVUNDSJUK på henne! så jenny , KÖP DOM :) Hon köpte en söt vit mössa iaf :) Efter allt bestämde vi oss för LA BAGUETTE och åt deras gooda kyckling curry macka så nu luktar jag curry ;D Jenny tog räkmacka. :) Satt där ett bra tag och bara pratade , mest skönt :) Sen gick hon med mig och handlade sedan skulle hon till berhn och kolla på hanboll , inte just behrn men där :P haha. Jag cyklade hem jag efter jag handlat. Kommer hem och börjar diska undan och börja laga köttfärssås för första gången , får se imorgon hur det smakar :D hahaha .

har även städat undan alla rena tvättkläder och de som ska i tvätten och lagt saker på rätt ställe och japp !

nu ska jag bara hitta sorterings plats här i örebro där man slänger flaskor och tidningspapper :P NÅN SOM VET ?

FAN att paradise hotel är så SENT idag . Just nu vill jag bara sova :P

Imorgon är det trääääning :D jippiii alltid roligt i birgitta hallen men mysigt i almby på nå vis :D hahha .. :P

Imorgon har jag svenska , nyhetsuppläsare NÄSTA !


GODNIGHT PEOPLE ! ha en bra tisdag imorgon :)

2 kommentarer:

Jenny sa...

Tack för idag gumms :) det var mycket trevlarns! funderar starkt på skorna men ska vänta och se dom i svart.. tröttnat på beigea skor! Du SKA bli avundsjuk ;)imorgon ska vi vara grymma nyhetsuppläsare :) (usch)

Anonym sa...

hurru gullet, hur trivs du i örebro? svårt att få lägenhet där? svara gärna i en kommentar på min blogg =) PUSS

Read all of it