torsdag 19 november 2009

Torsdag

Hela dagen bestod av MODUL ! Hade även lucia träning imorse och jag måste verkligen öva på låtarna eftersom jag är lucia och ska stå längstfram och teckan :O

SANDRA , du måste hjälpa mig med DIKT ! vet fan inte ens vilken jag ska ha eller hur det ska vara :O :P

Hade mentorsamtal också men det är som vanligt tycker jag :)

mamma och pappa kom förbi ett tag också nu , hjälpte mig att tvätta nu har jag bara en maskin kvar. SKÖNT ! :)

TRÄNINGEN INSTÄLLD , vad är detttaa ? Jag vill bo hemma där jag både hade innebandy och FOTBOLL ! saknar fotbollen som bara den , speciellt MATS tränaren som verkligen trodde på en! VAD GÖR JAG NU`???
Jo , jag fixar klart tvätten sen lägger jag mig på golvet och gör armhävningar och siups !


NEJ , fan humöret dog när innebandy träningen ställdes in !

Inga kommentarer:

Read all of it