måndag 30 november 2009

Måndag

Seg måndag och min granner ger sig inte !! Låg upp till halv 1 inatt !!
BLIR TOKIG !

Skolan var det avläsning men jag är SÅ dålig på att producera själv men avläsa går skit bra. aja , sen var de föreläsning om rasism eller lite teater av det hela . Det var jätte roligt och intressant :) Roligt med rasim nej inte så jag försöker få fram det utan han som föreläste gjorde sketcher och sa massa roliga saker som gjorde allt roligt !

Nu är jag hemma , cyklade förbi affären och köpte korv , banan OCH en chokladbit , Jag var tvungen :)hihi ..
Sen när jag kom hem kolla jag tvättstugan om den var ledig och direkt ned med mina matchkläder och allt svart sen har jag städat undan efter helgen och lagat mig tunnbrödsrulle men fyfan vad jag hatar PULVERMOS! måste köpa mig en elvisp!

Ska snart till cafe019 med laget , tränarna hade något att säga sen så ska vi kolla innebandy på stor tv om jag minns rätt .. haha.. kuljul

ladda inför match imorgon .. Taggad , NEJ , tack vare att den är så jäääävla sent!
hur ska jag orka ta mig upp på onsdag :O:O:O:O

Nej , nu ska jag chilla lite innan jag måste hämta tvätt och fixa mig.

VART FAN LIGGER CAFE019 ????? :D Jag kommer köra vilse , jag lovar!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

http://maps.google.se/maps?hl=sv&q=Västra+bangatan+7+a+örebro&um=1&ie=UTF-8&hq=&hnear=Västra+Bangatan+7,+70354+Örebro&gl=se&ei=jx0US67MFsnX-Qaq05T2Dg&sa=X&oi=geocode_result&ct=image&resnum=1&ved=0CAsQ8gEwAA

Read all of it