onsdag 2 december 2009

jag behöver en pause

Skulle behöva en pause från allt just nu .
Skolan kan man inte lägga på hyllan ett tag utan den får från och med gå först nu.
Så innebandy skorna lägger jag på hyllan till nästa vecka!

Detta ska vara klart till nästa vecka:
Svenska-redovisning adverb
Svenska- Veckans ord + idiom
Svenska- renskriva sansiro
Samhäll- ideologier papper med 3 frågor(Stora frågor)
Samhäll- något papper
inomspråkliga övningar teckenspråk- Redovisning om Bert karlsson!

JAG ORKAR INTE!!!;( give me a break!

Kom precis hem nästan och jag är svettig som tusan , nu fram över får man gå hem och till skolan efter som cykel nyckel gick sönder imorse!
Blir tokig !!! det tar ca 30min att gå om man inte vill vara dö svettig när man är framme! Aja, ska väl ta tag i något !

pussss

1 kommentar:

Sandra sa...

tråkigt med cykeln :( Alltid ska lärarna ge oss mest innan jullovet.. som att de kom på "Just ja, de har vi ju glömt"... Urs! Längtar till fredag iaf!

Read all of it