söndag 29 november 2009

söndag

vilken helg .

Igår vart det fest hos sara , riktigt kul :)
dock inte lika roligt att mitt playsstation gick sönder , men men det ordnar sig :)
var verkligen död igår kväll och dag ..

Lika död var jag imorse . Klockan ringer halv 9 sen tänkte jag nog ingenting utan slumrar om men tur så ringer erica och frågar vafan jag gör :D haha tur att du ringde :P hahahha.. Opps samling kl 9 :D SNABBBAAA.

Matchen mot ÖSK: Ösk ligger 2:a i serien och vi inleder matchen hur bra som helst.! Vi vinner alltså första perioden mot dom med 2-1 och det är så SKÖNT att se att man kan , men sen orkade vi inte mer och förlorade hela matchen med 7-2 , men sjukt bra spelade vi iaf första period , Om vi nu tjejer håller ihop laget och inte lämnar ett glapp mellan backar och forward så taggar vi om till kumla matchen och låter siffrorna bli mindre :)

Nu är man hemma efter att kollat damer div2 med emelie efter oss.. Spännande match med fart i! Lite kul att hovsta´s tränare åkte upp på läktaren :P hah! Inte ens DU MARTIN har gjort de ;P

nej duschen kallar och sen måste jag ta tag i att laga MAT ! nej urs så tråkigt , så kom hit och laga mat till mig ? :O:D:D kan erbjuda barca match som belöning ;D

tuuddelluuuuu

1 kommentar:

Martin sa...

Åkte krille upp??? HAHAHAHAHA det är nog inte första gången han har åkt ut:D Han är fan hetare än mig!

Read all of it