måndag 23 februari 2009

Japp , snart fotbolls träning och inte ett dugg sugen !
Jag känner att jag verkligen börjar bli äldre nu , urs fy bubblan !
men egentligen helt underbart ..

Idag är det måndag och jag är ledig , började morgonen med att ringa och väcka AL och säga godmorgon och vi drog på en solning och ska fan dra på med ansiktet lite mer nästa gång som blir torsdag hoppas ja :)
Sen vart de hem och fixa sig och åka till stan med mamma och syster för att stor handla till mig , och nu har ja verkligen allt hemma .. Muumms ! sen kom vi hem vid 6 och nu väntas de på fotbolls träning sedan hem till mig och njuta överdagen ..
Imorgon blir det sova lääänge sen ut med hunden en lång promenad om väder och vind tillåter , sedan blir det till madde en jäkla snabb sväng och lämna och hämta kläder sedan kommer något oväntat men mycket mycket gillad sak , Jag och johanna ska träffas och fika lite ! Och det har jag saknat så in i bomben ! <3
Onsdag jobbar jag sen är de träning och sedan torsdag då jag är ledig igen :D Då ska ja umgås med mormor :) får se om mamma och syster också ska vara med ..
Ska försöka övertala henne om en utlandsresa över påsk 2 veckor om inte annat en vecka iaf , har ju ingen som vill med mig ..
Helgen blir skön , bara jobba jobba jobba :) super skönt , fast lördag är ja fyllchaffis till mormor och morfar som de ser ut nu så bor du i sura och vill ha sällskap av mig ett tag så varför inte en film ? : )

nej fan , klockan tickar , och livet går framåt .

och jag bara läääängtar till den 27 mars .. GR

Inga kommentarer:

Read all of it