fredag 20 februari 2009

Outch mina FÖTTER !!
Dagen började med att åka och jobba i nibble med saana .. Hade dagtur som innebär städning , hade lätt städning sen vid 12 hämtade jag en boende på jobbet och gick till anemonen som är ett "vilorum" som jag verkligen vill ha hemma ! sen var det tillbaka till jobbet och bara sällskapa sedan hem ..
När ja kom hem så gick ja direkt till farmor och farfar och hämtade gullet själv , chippen ! Tog världens lång promenad , hur härligt som helst .. Sen när ja kom tillbaka till dom så hjälpte ja farmor med gardinerna .. Farmor säger till farfar som står på stolen : " nej men du kan ju inte nå sånt här , gå härifrån" haha ! klockren.. fick belöning och lite dricka :)
Vart hem till mammsen och pappsen då ja fick order om att åka och handla så ja drog med mig anna till kbk och handlade , MEN vi glömde det viktigaste anna , KAFFET ! ;P haha , vad hade ja ? typ 4 saker ? haha .. men han i tjorren i kbk var ju lite rolig !
När ja lämnat av anna och hämtat ett par vantar drog ja till stallet där syrran red och även mamma var och hjälpte till , vi trodde vi skulle vara klara vid halv 8 men nej nej , kl 8 var vi hemma :O Mest iskall om mina fötter och allting , men hon tog hoppena bra och sprången kanon ! Hoppade 1.10 på pojken , riktigt duktigt ! Lite seg galopp men bra :) Bättre än mig iaf !
Nu är jag äntligen "hemma" och mamma lagar fläskfile och strips , Goosch vad gott !!
men mindre sugen på att jobba imorgon , men pengar :)
Ville ju ha dig här ikväll , att du inte bara hörde av dig tidigare !

Lets dance , and i lööööve toni irving :D och morrrggaaaan .. grr haha !

Opps , tyckte ja hörde mat ! JAJEMÄN ..

lev livet för de gör ja , snart bor ja utomlands ; ) in my dreams

Ciao

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, ajsing.
och listan som inte var lång ;)

Read all of it