tisdag 24 februari 2009

Åh herregud vad sugen jag vart :) Jag tror jag ska ta och skaffa mig en liten hårig sak :):)
Fast då kan inte mamma lr pappa komma och hälsa på mig , men jag kan ju alltid komma till dom :) och sen kattvakt fixade jag lätt som en plätt idag :D Johanna :) Då får söööten en liten kompizzz :) Ohh , jag vill vill vill !!
Och en ny dator inkommer soooon , happy face !
Mitt hår växer som tusan också :/ trodde inte det , men bara hålla på längre längder nu !hihi ..

idag så har ja träffat johanna en sväng och sett hur hon bor och även hur ja bor, sedan åsby :) Sen åkte ja och tilda till hum sedan fort som fään till stallet .. sen nu är ja hemma och ska vänta på att hämta sara sen hem till mig och sova , men är pigg pigg pigg ..

imorgon blire jobba till halv 4 sen träning kl 6 sen hem och soova igen och längta efter en efterlängtad dag , träffa mormor :)

Jag har dock lite ångestbeslut , gymkort , dator eller byrå och små saker ?

orkar inte med ditt snack snart !!

Jag vill ha en nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu !!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hårigsak, är också allergisk mot sån:´( Då får du klara dig utan mig.<3

Read all of it