torsdag 2 december 2010

torsdag och avstämning

För det första så sov jag hemma hos Lisa inatt och jag sov så himla bra . Tror att jag behövde ha någon nära för en stund (även om jag sov på soffan)
Vi åkte till skolan och där hade jag avstämning . Första gick SKIT bra men den andra vill jag bara glömma och kasta bakom mig men det är bara att göra om sen.

Slutade 2 idag så det var skönt i stället för klockan 4 :) Så nu ska jag ta en tupplur på soffan 2 tim sen städa innan det blir träning . Fan kom på att jag inte tvättat mina matchkläder sen förra matchen och att dem luktar fortfarande tigerbalsam . whopps

Imorgon är det avstämning del 2 så har 2 delar imorgon och jag är jätte nervös igen . Sen är det hem och fixa lite innan det är samling sedan match i köping 19.30 ! suck ..

Jag är pank , men ack så nöjd jag är med mina julklappar i år :)


pusskram


Inga kommentarer:

Read all of it