måndag 6 december 2010

hur kunde det leda till ett slut ?

det började för någon månad sedan och jag kände att det räckte jag hade fått nog , blivit mätt på det. ( men det har ju alltid funnits hos mig ) Jag kände att jag behövde kanske kämpa hårdare, visa vilja att jag vill ( men det har ju alltid funnits hos mig ) det fortsatte likadant och jag förstod inte varför . vad skulle jag göra för att bara kanske få spela från början , samma kedja , kanske box kanske pp . vad skulle jag göra ? ( men det har ju alltid funnits hos mig ) Jag kanske inte är så bra som jag själv tror ? jag kanske till och med ska byta ? Lämna in sakerna ? eller kämpa mot mig själv ? bara glömma det jag sagt och köra som vanligt ? gå emot min vilja ? det var ju från början bara ett uppehåll för 1 vecka eller 2 hur kunde det leda till ett sånt här slut ? varför är jag så känslomässig just nu ? tårkanalerna har öppnat sig ett antal gånger men kom igen det är ju bara en sport , det är ju bara fjollbandy .... men vad gör jag ? ( det har ju alltid funnits hos mig)

Inga kommentarer:

Read all of it