onsdag 8 december 2010

Onsdag

Förlåt "mamma och pappa" men jag sket totalt i skolan idag .
Varför var nog för att jag hade det där förbannade ord provet idag men jag vet inte hur jag ska göra för att kunna lära mig alla dem där orden ??
Jag skjuter upp det för att jag inte vet hur jag ska plugga in dem , hur jag ska kunna dem?
Jag läser upp och ner och ner och upp och ut och in men typ ingenting fastnar ! ett ord kanske om jag har tur .. jag blir tokig. Jag kan plugga allt utom det !!!

Så jag sov till 1 ungefär sen kolla jag massa avsnitt på internet och sen började kolla på eclipse sedan ville jag ut och röra på mig så hörde av mig till sara och sedan gick jag till innebandybutiken där hon jobbar och hängde någon timme ! :)
Sen åkte vi till donken och käka ! nu är jag hemma , klar med psykologin och ska börja med orden , MEN DET GÅR INTE ! ååhhhh

nej , fredag i övermorgon , dommedagen för oss på nivå 3 ! suck

Imorgon är det SKOLA , sen hem och tvätta så mkt som går sen träning . Fick bli chaufför imorgon också. sara och emelie ska hämtas ! skönt att du är emelie igen , har saknat dig(L)

Nej , HJÄLP och en sak till , gör mig rik.

Inga kommentarer:

Read all of it