tisdag 7 december 2010

ett förhastat beslut men en klump i magen

Igår så "hoppade" jag skolan för jag kände att jag behövde det, helt enkelt ! Så jag stanna hemma hos päronen och fick skjuts till tåget 19.02 skulle det gå. Jag kommer dit med packning och det var ont om tid. Jag hade den otympliga toolbagen och träningsväska med saker. Full mundering alltså ! Jag kommer in på stationen och ser att där man köper biljetter är stängt ! Jag får panik eftersom jag är en lekman bland tåg och allt , för att jag inte åker tåg. Jag ringer i panik till Lisa men hittar snabbt en bankomat man kan köpa biljetter i . Springer till tåget i klackar och så hann jag precis. Själva resan gick bra och det eminenta av allt är att lisa sötnos hämtar mig på stationen sedan åker vi vidare till ica maxi och handlar .

tisdag , och i morse så tog jag sovmorgon . Mensvärk bland annat men sen kände jag att jag inte vill till skolan. Jag åkte dit tills debatten skulle börja. Min grupp bestod av Christer , Mattias, Sophia och jag ! Vi var ju totalt grymma :) Vi var så innovativa så vi starta ett eget företag, cultura, och namnbrickor så vi skulle se fiktiva och ambitiösa ut . :) Vi hade även kavajer på oss och mattias körde på en backslick look medans christer körde på en säker snygg look samtidigt som jag och sophia hade slickad hästsvans och glasögon samt knall röda läppar ! Tror att mattias kunde äta upp mig där ett tag och nikki såg mig som en strippare ! tack för den tanken :P
Debatten var faktiskt skit rolig att utföra :) ett stort plus till marie ,svenska läraren !

Mindre bra är att jag har prov imorgon !!! och jag kan ingenting , men känner inte att det är något jag vill kunna på en gång utan vill ta min tid till att lära mig dem själv . men måste göra det.

Har också slängt iväg ett sms till tränaren och kungjorde med honom att jag kommer att komma och vara med på träningen. Jag ser inte något hinder till det längre utan jag måste lära mig se det mesta positivt. Jag tror att jag har påverkats mycket av skolan och behöver "bekräftelse eller feedback som man skulle säga i skolan" och jag tror jag blandar ihop det med innebandyn istället för att se det som en hobby , en ROLIG hobby ! Jag hoppas att mitt nya tankesätt och aktning kan komma till nytta framöver . Jag måste bara lära mig att gilla läget och av misstagen man gör för vad annars lever man för ?

Familjen - Det var jag

Inga kommentarer:

Read all of it