tisdag 30 mars 2010

underbart:)


Idag så vaknade jag ganska sent men det är jag värd nu när jag har lov :)
Inväntade på att mamma skulle komma hem så fixade jag mig och sen åkte vi in till erikslund på öb och willys och handlade !
Sedan hemåt igen och när vi kom hem så tänkte jag , varför låta solen gå till spillo ? så jag tog med en powerwalk runt skantzen i det underbara vädret :) Så himla varmt och skönt!

Nu inväntar jag kyckling och ris.. Jätte längesen man åt det , inte något man laga själv hemma direkt :O hihi !

Imorgon : Jag måste ju föritusan åka hem och fixa saker och hämta saker för den delen också men fan har inge pengar till bensin men måste för att det ska bli kul i helgen :) Ja jo men så får det bli sen så är det fotbollsträning imorgon kväll igen !! Kan knappt vänta ! dock har said träningen men bara jag får lira boll nu så är jag helnöjd!

Nej , mat sa jag :)

Ha det toppen :*

Inga kommentarer:

Read all of it