onsdag 31 mars 2010

Onsdag

Man vaknar runt 11 idag och fan får inte ta bilen till öret ! men till slut fick jag det :) Tack pappsi!
Jag åkte först in till stan och hämta Limpan på gidde sedan åkte vi ner på stan där vi kika runt lite och nej jag får ta på mig nå gammalt på fredag.
Tog även en runda på systemet åt min sjuka far . Han ville ha whiskey :)
sen självklart åt vi på VIVALDI, jag är så besatt av deras sallad! älskarden.
När vi käkat tills vi storkna så tog vi bilen mot öreeebrooo !
Kommer hem till mig och min käre hyresvärd var klar med min hallmatta och det vart faktiskt riktigt snyggt :) nöjd linn ! Sen tog jag limpan på en rundtur :P sen åkte vi hemåt mot vässan igen.
Väl när jag kommer hem var det bara att snöra på sig fotbolls skorna för att åka och träna på trollebo .. Vart en lugn och lattjo träning så var helt okej faktiskt. Kommer hem och käkar tacos, dusch sen soffhäng .. Men ingen grey´s idag !! Vem fan ser CSI?

Imorgon blir det antingen löprunda om inte så blir det en powerwalk innan jag far iväg till farmor och farfar för dem fyller år nu :) Sen vidare och till lindbo för att kolla påskbollen bara för att :) kul att kolla =)

Delar nu med mig lite med 2 låtar som går mest i högtalarna :





Inga kommentarer:

Read all of it