torsdag 25 mars 2010

torsdag

och jag har verkligen lagt fredag i huvudet redan :P haha ..

Idag blev det skola och vi hade först konversation tsp sen efter lunch huxflux kom P-o och sa att vi skulle ha samtal. Vi hade tydligen det med honom så fick inte ha nå mentor samtal idag :( hoppas verkligen på det imorgon !! vill ha det innan lovet så jag har nå att jobba med när jag sitter hemma i lilla hallsta och har ingenting att göra..
Efter lektionerna hade vi ttf och det innebär att vi elever ska diskutera dagordningen på kursrådet eller elevrådet . :P Efter det så filma jag och sara l in vår redovisning på vhs band så vi kunde ge det till anita (läraren) eftersom både jag och sara var borta i tisdags.
När jag kom hem så har jag fått en ny matta :D såå snygg!!!! älskar den ! Nu vill jag ju bara göra om hela hallen och köket och allt :D hahah ! iaf så drog jag ner klumpedunshögen med tvätt till tvättstugan och drog i gång en maskin sedan gick jag till konsum och handlade lite frukt och en mjölk som jag ville ha ikväll :)

hur gör ja , åka hem imorgon eller åka hem på söndag ?

Sommaren blir att jobba på tummen iaf så jag förblir i hallsta denna sommar också och kvar i tuna och lira boll :) skönt skönt !

nej , mat :)

Inga kommentarer:

Read all of it