söndag 28 mars 2010

söndag

I fredags så åkte ja hem till hallsta .. jag och pappa drog till biltema och jag fick med mig en vägg klocka (as snygg) cykellyse och lås (Y) sen hem igen . Men sen åkte ja till anna i stan och vi gick till oxen och sola , mest skönt men FÖR FAN se till att fläkten funkar och kolla solarium rummet oftare . sen handlade vi sprit ! efter det åkte vi till släggans i sura sen vidare till hennes mamma och pappa och där fick man träffa alla söta hundar igen :) GEMIG !! sen drog vi till skogslund och kolla innebandy och drog några pass med frull och några skott efter dem lirat klart :D
Sen hem och sen invänta och hämta syrran i herran.

Lördag. går upp vid 9.30 sen till trollebo och kolla sk-hsk, AS KALLT , sen hem igen och tina upp sig , hämta cicci med sara vi åkte en sväng sen hamna vi vid trollebo och kolla sala-hsk en halvlek sen hem igen och efter det la jag mig i ett varmt bad innan mamma skjutsa mig till stan till anna där förfesten styrdes ! sen ut ..

Söndag . lugnt nu och ska om någon timme sätta på mig fotbollsskorna , oj oj oj hur ska detta sluta ? :D kul ska det bli ! Kommer vara döööööd efter kan jag lova . sen in till stan och hämta mina saker :)

Måndag : vad styr man då ? visar sig :)
LOV HAR JAG IAF :D:D:D

ge mig pengar

Inga kommentarer:

Read all of it