tisdag 9 mars 2010

Tisdag

men känns som onsdag hmmm undra varför jag jämnt tror de :/?

Iaf en skoldag och det var redan segt imorse men solen gjorde det lättare att gå upp. Kommer till skolan och börjar dagen med avläsa sagan som ska redovisas nästa tisdag , det känns bra :)
Sen hade vi svenska , mindre skönt men pratade med läraren om min recension och jag skulle få välja en annan film .. Helt underbart! Sen har jag ett hum om hur jag ska skriva informella och formella texten , Tummen upp!
sen hade vi också tolkämne och vår lärare har en sån behaglig röst så man nästan somnar när hon pratar .. :) inte bra ! hehe.. sen efter det kom domen.. vi fick reda på avstämningen .. Ärligt talat jag är så sur och besviken på mig själv .. vad håller jag på med ?

Nu är jag hemma, nyss ätit lite flingor och macka så nu ska jag ta tag i min bok och lägga mig på soffan och bara läsa boken nu innan träning , som jag inte är ett dugg sugen på !!

Ny skoldag imorgon som innebär bara teckenspråks lektioner.. Hoppas verkligen vi har modul så jag kan få träna produktion.. Sen på kvällen ska jag iväg och kolla på min träning sen vidare till universitetet för att kolla på en föreläsning som kan bli riktigt intressan:)

Det händer jätte mycket nu framöver så vet inte alls hur jag ska hinna med allt :P Men men ..

tjingelingen läsare:)

Inga kommentarer:

Read all of it