måndag 8 mars 2010

helt slut på ordet

Idag var det då måndag och domen skulle sättas men både sofia och anita var hemma för sjuk och vab så hoppas hoppas nu på så snart som möjligt att de tar tag i det :)

Annars så hade vi modul hela förmiddagen sen eftermiddagen hade jag redovisning och sen prov. Ja de gick ju som de gick , men fattar ju ingenting och jag kan ju inte svara på nå jag inte fattar:/ Men men , thats it..

När jag kom hem så städa jag lägenheten och dammsöög och sen har jag knarkat massa VD avsnitt och fyfan vad bra det är ! Måste köpa säsongerna !!

Imorgon är det tisdag och föreläsning i skolan om jag inte minns fel sen träning på kvällen ..
Får ge gärnet på den eftersom jag inte kommer träna onsdag :(

Men godnatt , mitt huvud orkar inte nå mer idag .. har haft för mycket ...
tjingelingen..

kommer det någonsin bli som förr`?

Inga kommentarer:

Read all of it