måndag 4 januari 2010



Vilken dag är det egentligen idag ? Känns som en lördag , en seg jävla lördag ! Men det är det ju icke .
Vaknade på mycket bättre humör idag och har ätit också .. Känns bra att vara på benen igen. Tog dem och pappa ut på en promenad till bokhandeln och införskaffade mig en av de böcker jag ska införskaffa mig :)
- Sophie kinsella " mitt nya jag "

Imorgon blir det förhoppningsvis stan ! Om jag får hänga med mamma och sussie och om min kropp orkar. Skulle ju vilja ha lite sand och grus till mina ljus så jag får tända dem när jag kommer hem :) Så underbart mysigt !:)

Jag flagnar bort på mitt bröst och jag tror jag gråter :(
Kan man sola även om man flagnar ? tänkte, det kanske blir ännu fläckigare ? hmm..

Ska drömma mig in i boken med lite lykke li och ane brun i öronen !

Pusshej :)

Inga kommentarer:

Read all of it