tisdag 5 januari 2010

tisdag

Har inte sovit mycket inatt , men vad gör det :)
är på så bra humör idag så jag vet inte vad :)
Ännu bättre vart de när jag såg att de var innebandy imorgon kl 2 i nibble ! om jag nu såg rätt.. Jag ska banne mig kolla på den så som om jag kommer sent till mormor.

Idag kollade jag först på film med pappa. Offrade mig eftersom han ville att jag skulle kolla med honom :)
Nu sitter jag och funderar på om man ska våga ta en trudelutt på tvärflöjten jag rota fram till mig och stina ! haha . Får se när den spelturen kommer. haha!

Vid kl halv 5-5 ska jag och mamma ta brum brum till IKEA för att träffa moster och handla julklapp till mormor och morfar , ska bli skönt att komma ut :)

Inatt kollade jag även på ane brun på konserthuset , hon är nog en bland favoriterna nu även lykke li och jordin sparks !!

Hur fixar man så man lägger in typ musik hit på bloggen? Typ en liten remsa , någon kanske vill fixa en ny layout till mig också ? (A)

Kanske ska ta och göra mig i ordning :)

" En del av drömmen slog in , men för det drömmer jag vidare "

Pussspuss på er : ) Ha en underbar tisdag !

Inga kommentarer:

Read all of it