söndag 22 november 2009

Lördag

Igår så åkte jag till hallsta runt kl 3 och hamnade då i nibblehallen och kollade innebandy , grattis tjejer till vinsten:) ni kämpa braa!!
Efter det så åkte jag med malin till marie och skulle hämta upp henne för hon skulle vidare till strängnäs och dansa rumpa! Alltså DANSBANDSKAMPEN !:) stannade senare på donken jag och malin sen vart det hem och över till annapannahillebille :) Där var anna , ida, mimmi, fius och dom spelade sanning och konsekvens , det där spelet MÅSTE jag införskaffa mig :D MEST KUL ! anna och ida skulle på krogen sen också :)
Sen skjutsade jag grabbarna grus till krogen , skulle ha gått med men det var inte så, hade jag haft mina kläder på mig kanske , ja men ja , hoppas jag inte missa något , hade varit kul att följt med :)

Kom hem och sov som en gris men vaknade kvart i 10 jätte pigg ! Inte kul , sen att se skit vädret man ska köra hem i sen ! MEN FÖRST , kalas hos mini kusin som fyllt år :) GRATTIS !

Sen blir det brassa som fan till örebro för att hinna till matchen som startar 17.15 i birgitta skolan !

Nej , ha de braaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Inga kommentarer:

Read all of it