lördag 21 november 2009

Fredag

Oj det vart en hel Otippad tag !! :)
Först skolan med oralakomponenter och roliga lekar sen gick jag och stina på stan och så , jessica följde även med en sväng och vi åt också på the planet :)
Sen vart det att göra sig klar för NEW MOOON , ååååhh sååå braaa!
Hoppas malin tar med bok 3 hem nu ! SÅÅÅ BRAAAAA .. Nu är det beslutsångest , jacob eller edward ? :O ;)
Efter det tog det ett tag innan vi bestämde äsch vi drrar till bolaget och så skakar vi rumpa ikväll :D Och det var så kul kväll :)
(jag är ett pucko , eller hur emelie?)

Idag ska jag till hallsta och kolla innebandy med martina om jag får tag på henne och om hon fortfarande vill :) annars så åker jag dit själv :)

Martina frågade även om jag ville gå på bio med henne och hennes kompisar , panaorama city eller vad den heter , DÅ SOVER JAG JU FÖRSJUTTON INTE SJÄLV PÅ ETT ÅR :D Hhahahahahhahahhaha

nej nu de gör mig iordning ;D

1 kommentar:

Martina sa...

Synd att det blev inget :( men syns snart!!! annars ses vi imorgon under matchen puss!

Read all of it