torsdag 5 november 2009

5 november

OCH DET SNÖAR ! ?
Okej , det är mysigt när man är inne men när man ska cykla eller gå ute , NEJTACK!

Skön lärare vi har i skolan , så roliga ! Ola var ju sjukt rolig på sista lektionen och drog massa roliga spontana skämt eller vad man ska kalla de :P han visa hur man fick ström genom hårstrån med tändstickor , drog nål genom läppen och massa SÅNT ! Haha , hela lektionen ungefär :P såkul !

Efter vi slutat så drog vi ihop lucia tåget som vi ettor har i uppgift att göra :P
Jag då vart LUCIA och ska teckna en dikt för ALLA ! Hur död kommer jag inte vara? Stina är min stand in OM jag skulle dö innan :P hahah !

Nej nu kokar potatisen för fullt och ska nog börja steka lite fisk , MUMS !

måste skriva klart tolk , frankenstein m.m ! HINNER JAG INNAN TRÄNING ?

PANIK..

längtar till lördag :)

Inga kommentarer:

Read all of it