söndag 20 september 2009

Söndag

Vart match kl 13.00 innebandy. riktigt kul att få se en match!
samma med sk91 herrar mot sura hann jag med! :) med madeleine.

Sen drog jag till alexandra och umgicks:)

Nu kollar man björn gustavsson jag lånade av alex , king ! :D

imorgon är de skola och de förbannade åka bil igen! blir så trött!!

träna imorgon ? får nog bli lite löpband och bröst imorgon! måste måste för det är nytt liv imorgon , oh jisses hur ska de gå ? hoppas alla bara stödjer mig !

Imorgon hoppas jag att hon ringer om lägenheten så jag kan flytta in snart :)

tisdag ; Föreläsning med en författare . hmm , långtråkigt tänker jag , men det får vi se !

ha det bra folks!

1 kommentar:

Niclas sa...

Jag funderar också på träning imorgon.. och jag har ingen training-buddy så kanske kan vi peppa varandra?

Och ja författarmötet verkar suga rätt hårt!

Read all of it