onsdag 23 september 2009

Onsdag eller ?

Det är onsdag eller är jag helt ute och cyklas :O ?
aja .

Igår så sov jag hos stina. Vi skulle på författar möte (helena von zweidberg) med svenska läraren. Var riktigt intressant , trodde det skulle bli super tråkigt! helt okej , ser fram emot nästa!
Vi hade även tal och röstvård igår med maria johansson , hon är sångpedagog och massssssssssor med annat. Hon har haft erik hassle som elev och ska nu till madrid och sjung på jazz museum där. Lite häftigt att ha en sådan lärare. Hon var helt otrolig och mycket rolig :) Får se hur det där slutar . haha..

Vi har även modul veckor nu i 3 veckor och det är inte alls kul! det handlar om att jobba enskilt och få analys på det man filmar in i dsb (program för infilmning) det är jobbigt tycker jag! menmen. kämpar på.. Vill hellre ha lektion och lära mig .

På fredag ska vi ha teater i klassen. Vi är delade i olika grupper och jag hamnade med jessica , malin och matthias vi fick boken ; är du feg alfons åberg?
får se hur de går :) rekvisita med imorgon..

JO, en GLAD GLAD GLAD nyhet , JAG FLYTTAR TILL ÖREBRO ! Fick lägenheten så nu väntar jag på att få skriva kontrakt.

Fick en kommentar idag som sänkte mig helt och hållet och har fått mig en åter tänkare !

Helgen då ;

fredag ; Leka med alexandra som de ser ut.

lördag ; match (om jag får vara med, har inte tränat) 11.00 på EKLIDEN ! Sedan blir det antingen fest i stan eller i örebro , inte riktigt bestämt . vill ju äta gott med er kära gamla vänner men det blir dyrt :(

söndag ; LUGNT LUGNT LUGNT och tagga inför ännu en skolvecka .

btw , får jobba lite också .. OCH SNART BLIR JAG 20 !


HEJ HEJ

Inga kommentarer:

Read all of it