onsdag 22 juli 2009

Sitter och kollar vad man har denna sommar jämte förra sommarn och det är en person , en toppen brud som verkligen ställer upp för en om man har hämtat varandra nära och ställer upp och som man jämnt roligt med , julia i´m missing you GIRL !

Åh jag är ledig fredag , men ska förmodligen til doktorn men annars så fyller pappa år och fira honom , men sen kvällen då ?
NÅGON SOM VILL KÖRA EN UTGÅNG KANSKE ?:)

jobbar idag 14.30-21.30 hoppas ja slutar 9 så ja kommer hem någon gång.. :)
Har tröttnat lite på att jobba och bara vill börja skolan !

åh så är jag shopping sugen också , btw så klickade jag hem en bikini från nelly.se i fredags och den låg hos mig igår , SÅ SNYGG !! loveit.
Ska ha den i spanien i vinter har jag bestämt mig för nu är det ju inge sool här ! eller idag , men vad gör man då , jo JOBBAR !!
Blir nog en hel dag när ja fått lön att shoppa och äta gott , MED ?


PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Inga kommentarer:

Read all of it