söndag 19 juli 2009

oj oj helt slut

Helt slut efter helgens alla saker :)
Igår så var de så roligt , fick träffa gamla godingarna !!:)
anders , fredde , leo och johan !
anders kommer dit med en bruten näsa och har en jävla lång grej i näsan :P haha ! stackaren .
men vi bubblade i ute i bubbelpoolen så skööönt, sen drog jag och anna in till stan och satte oss på bill och bob..
När vi skulle åka hem körde en taxi bil på fransson och polisbil och och blabla:P hahaha nöt !!

Nu är jag väldigt trött och hängig och skulle kunna somna , tänkte jag skulle ta ett lass från mig igen innan ja lägger mig . börjar få ordning här hemma.

Man kan ju undra varför jag flytta hemifrån :O Men hade jag vetat om skolan så hade ja aldrig gjort det !!

HJÄLP MIG FRÅN MINA SJUKDOMAR JAG ORKAR INTE MER !

Inga kommentarer:

Read all of it