torsdag 1 januari 2009

NYÅR

och fy fän vilken kväll !! :D
Jag jobbade till kl 8 och hade en toppen kväll på jobbet med mys :)
Hem och fixade mig YBER fort så jag kunde komma in till stan och dit kom jag vid halv 10 och så vart det för fest för mig hemma hos Malin där befanns sig , malin ,malin , anna , pontus och agge:) Lite stelt för mig eftersom jag inte fått i mig nå men efter någon cube som man hällde i sig så slog det om fin fint :D Vi drog ner till varda och festen fortsatte med att pontus och anna mådde dåligt och befanns sig på toa medans pontus var ännu sämre än anna som dansade senare och drack meeeeer :P medans pontus vart go och glad kexchoklad vid 12 slaget :P haha vilka lirare :D Men sen vart det skål med champis och VILKEN GAAALEN KVÄLL ! skulle kunna hållt på hela natten lång .. Kom hem runt 4 inatt :) Sen upp och jobba till halv 9 imorse och nu sitter ja hemma på min hål timme xD Körde delad tur idag .

Fest imorgon igen , MEST TAGGAD !!

Tack anna , pontus och agge för KVÄLLEN !
och tack till malin som kom förslag med kvällen ..

TUSEN TUSEN TACK ..

Nu blire sova 30 min innan jobb ..

Catch ya up later ..

<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själv :) Det var fett skoj :D <3

Read all of it