onsdag 31 december 2008

Nyår idag , onsdag

Igår var det min otursdag , Min mobil gick sönder på väg in till stan , jag och elin fick springa till telia och köpa en skit telefon och den hör man INGENTING i ! mest sämst.. sen ringer hallstahem och säger att han inte ens har städat :@ så kmr alltså inte in i lägenheten imorgon :@ÅÅÅÅHH..

men som nu ska man blicka framåt och det gör jag och längtar oehört mkt till fredag !

Idag är det också nyår , klockan är tio i ett och jag ska lägga mig i ett bad och lyxa till det lite sedan dra till jobbet kl 2 :) Men slutar 8 då jag får PANIK och fixar mig fort som fan medans man knäcker 1 lr 2 cider , får även träffa mormor och morfar en snabbis och dom har man verkligen saknat. Vid tjugo i 9 lr när jag är klar så sticker jag in till stan FORT för att träffa anna , pontus och agge på varda och supa loss :) och ha kul hela kvällen , blir liiiiite lugnt för mig eftersom jag jobabar imorgon .:)
Nu blir det ett bad och hoppas hostan går bort..

åh, kom hem nuu ! trodde inte saknaden av dig skulle bli såhär enorm..:S
Saknar dig hurru !

Inga kommentarer:

Read all of it