söndag 4 januari 2009

Heeelgen dåååraaa

I fredags åkte jag till stan och köpte tapeter och sånt :)
Igår lördag så åkte jag med anna , stig , leffe och carina in till v-ås hallen för att kika malin och lelle mot rönnby :) Hah , mest kul ! Sen donken efter dää !
När vi kom hem vart de först liverpool - preston , SNYGGINGEN GJORDE MÅL ! sen vart det körslaget och sen film :P :D mest mys !
Idag så åkte jag , lelle och anna panna in till stan och gick där och strosa lite hittade örhängen och t-shirt sen käka vi vivaldi , ÅH MEST GOTT ! nya inne stället ist för donken .. grr.. Sen drog vi och kolla Vib - Täby , vilken match :D hahah , mest kul hade vi ! Där träffa vi fransson och brudarna :) sen var det att åka hem , hahha ! vilkeeet liv :P

Oj vilken rolig helg jag har haft :) Ska snart kila över till anna panna igen :)

Sen är det MEST kallt utee . shiet .

åhh , hoppis på att det blir så .


CIAOO paaooo

1 kommentar:

Anonym sa...

Tja Linn! Som du vet så kan jag inte skriva sms längre, har inga pengar.. Men mötet är ju på fredag, och ja klart jag ska dit :) Ska inte du? Ring om du ska fråga nått mer ;) Puss

Read all of it