fredag 2 januari 2009

Andra Januari

Jahapp fredag igen , nu är ja ledig i helgen :)
idag jobbade jag till halv 3 sen till hallstahem och fick NYCKLARNA !
Thanks goood äntligen .. Men när vi kom dit så hade han ju iaf inte städat den där jävla idioten så nu får jag vänta till måndag för att gå och klaga ÅTER IGEN ! hatar hallstahem i think !
Efter att vi mätt hela lägenheten så åkte vi in till stan och köpte tapeter . yeah !
Sen gick vi även i några andra affärer och köpte nya glasögon , läppglans och en ny skit snygg jacka till våren ! GRR ! Nu är man hemma och aa jag erkänner , det finns en låt jag inte klarar på hard ¨på GH och jag typ grååååter .. har bara den låten kvaaaaar !

imorgon är det lördag och vad gör jag ? INGENTING :) skönt ! Hoppas det är samma väder som idag då blir det en promenad runt fina skantzen .. sen KÖRSLAGET kl 8 ;)

söndag är jag även ledig , ÄN SÅ LÄNGE .. vet aldrig om dom ringer 7 på morgonen och någon är sjuk :P haha ..

Jobba hela veckan sen ..


Nu kollar ja dodgeball och den har man settt typ tuuusen ggr..


I love my job and to work..

Oj oj oj , höll på att glömma , Annaa89 på bilddagboken har nyårs bilder :)
hoppas jag får dom snart av henne ..


Varför säger du bara inte som det är ?

CIAO AMIGOS

Inga kommentarer:

Read all of it