torsdag 11 december 2008

tooorsdag

och veckan går sakta men säkert..

Trodde jag skulle dö när jag körde hem ifrån sura inatt , helt sjukt halt och snö överallt. Har nog inte varit så rädd på länge och som typiskt mig så sjunger jag högt för mig själv .. Lite taget ur filmen en och en halv snut lr vad den heter.

Igår så kollade ja på en film som heter christmas in wonderland och det är så typiskt mig att sitta och garva och barnsligt sjuka saker som inte är roliga. :P

Idag ska jag snart åka och jobba , jag jobbar mellan 13-20 på tummen.. Undrar vad jag ska göra för kvällsmat nu , hoppas verkligen inte på nå avancerat då gråter jag ! Sen får ja se om jag ska vara med på lussebandyn på lindbo i lärar laget lr om det finns nå roligare att göra ..

helgen ser lite ut såhär , Imorgon ska jag jobba till halv 10 men går nog redan kl 8 när ja är klar sedan tar jag mig vidare in till stan och firar lisa som fyllde år i måndags , GRATTIS till henne . Sen när dom drar in till krogen lr nå så åker jag till anna och kollar på idol finalen som hon spelat in :P och bara myser och väntar på att mannen ska ringa och vill bli hämtad ;) för sedan skjuts hem till honom och sen hem och sova för att upp och jobba kl 7 på lördag då på jobbet ska vi ha lucia tåg för boendena :) mys ! lördag kväll har jag inte någonn blekaste om vad jag ska göra , jag får se helt enkelt , du kanske har nå förslag ?
söndag jobbar jag 15-21.30 sen måndag efter det börjar ja 7 men då har ja en lugn dag :)
Ibland önskar jag att jag skulle få kunna vara ledig , men ibland vill jag bara kunna vara på jobbet och känna att jag bara kan vara mig själv .

Något jag vill byta ut med mig är min rena blyg het.. Måste jag vara så blyg ?!
gaaaah !


konstig känsla ...



CIAOOOOOOOOOO

Inga kommentarer:

Read all of it