torsdag 11 december 2008

jupp jupp

Började ett idag , rätt världelös jobb dag idag .. gjorde typ naada !
Sen direkt drog jag hem hämta bilen och till lindbo där jag skulle vara med lärarlaget och spela :D Var med en match , den sista och vann ;) Men dom hade ju sumpat alla chanser så inge mer matcher för oss :P hhaha klantar ! Hoppas jag är med i lärar laget på påskbollen , dejjan ?;)
Sen vart det skjutsa hem massa och sedan hämta mamma och lola ute i svedvi hos cina . Haha . Jag och anna sladdade lite innan , FETT kul ;) tror dock att anna var rädd där ett tag. haha .. nu är klockan 12 och jag ska lägga mig , ser fram emot helgen :) fast dock jobb ingår..

Nej , min fot är inte bra än.. kände det efter 10 min matchen på lindbo .. inte bra !
bara vila vila vila ..

JAG ÄLSKAR SNÖÖÖÖÖ på tal om inget ..


Jag vet inte , bara en konstig känsla , vill veta.

Är ute i svängarna imorgon kväll så skjuts ,, ring ;P Nattis är king på det !



GODNATT ALL FOLKS !

Inga kommentarer:

Read all of it