måndag 12 oktober 2009

Måndag

löördag ; Min födelsedag.. åkte från örebro vid 11 och första stoppet vart systemet . jag fick inte ens ett grattis av honom som satt i kassan , fy bubblan på hoonnom ! ha ha ! Sen drog vi vidare hem till mor och far sedan kom släkten och fikade :) allt gick så snabbt tyckte jag ! Sen kl 6-7 kom brudarna :) Massa fika vart det men när brudarna kom vart det dax för alkoholen med vissa medans dom andra kolla fotboll :)
drog vidare på slisk som jag inte ALLS föredrar för fem öre , men men !! Vilken kväll iallefall .

Söndag ; sov bort hela dagen men det var så skönt att bara få sooova sooova!
gick upp och åt sen hem till örebro .

Tack allesammans för toppen presenter :)

Nu är det måndag och jag vet inte vad som händer eller hur jag känner mig ..
vet bara att jag längtar på att få åka 18 december!
längtar efter någon att älska som älskar en tillbaka!

Just nu är största suget ; innebandy ! bara längtar tills det är träning igen och att jag blir klar till söndag så jag får spela match !

Man kanske ska ta tag i boken och städa upp här och göra lite mat!

Har inga bilder från helgen eller någonting men gå in på slisk hem sida så ser ni den hemska veckans bild på oss .. (talar för mig själv att den är hemsk, ni andra vart snygga :*)






HEJ !

Inga kommentarer:

Read all of it