torsdag 17 september 2009

Positivt och Negativt idag

Vi börjar med

Negativt :
Att man stressar arslet av sig för att komma på en träning och det man får höra under träningen är att folk tycker det är så tråkigt och bara vill hem ! Då behöver man inte vara där! tyvärr. Sånt gör mig fruktansvärt arg !!

Positivt :
Jag var och kollade på en lägenhet idag i örebro och den var helt okej:)
Nu är det bara att hålla tummarna att jag får den , för jag vill ha den :D
får ett beslut antingen imorgon eller på måndag och då blir det flytt ganska så omgående :D meeeliiiike!
jag har stort köööök isf ! såå himla skööönt !

Nej nu ska jag sova inför en hård kväll hos stina imorgon :D massa GOTT mat!

1 kommentar:

Casssandra sa...

LInnnnn!! Jag hoppas du kommer hem ofta!!!!!!!!!Vui ska ju kolla hockey ;) hihi<3

Read all of it