onsdag 2 februari 2011

Onsdag

Men det känns fan som torsdag . konstigt .

Idag så började dagen med teckenspråkslektioner på förmiddagen , först handlade det om subjekt och a typ referensmarkörer blev mest att avläsa sen efter kaffet hade vi snabbt lite bokstaveringskoll , avläsa 10 konstiga ihop satta ord sedan skriva ner dem sen kolla hur många rätt man hade. Kul . Sen efter lunch så hade vi tolkämnet och det var riktigt segt men fick några nya tecken samt massor med homonymer .

Efter skolan så åkte jag och sara (som numera kallas pluppen) till marieberg. Gick först på gallerian sedan blev det lite smått å gott i andra affärer .
Lunch på ikea , köttbulle tallrik , muums !

sen nu är jag hemma hos älskling och vi har fixat massa här hemma , lite små saker till sen så ser det ut som att någon faktiskt bor här . ;)

hela den här kvällen har jag suttit och pluggat i princip också ! gjort klart i princip allt men som ska finslipas och göra det sista på fredag !

Imorgon är det torsdag och det betyder friluftsdag (ledig dag i mina öron).. Jag och pluppen ska i alla fall pallra oss till gymmet 11 sen åka till henne å käka lite mat . sen blir det umgås med tösen å ludvig om jag hinner tills hon ska till mamman och vi åker till marieberg igen och kollar lite mer till lägenheten :) sen halv 8 är det innebandy träning , SOM JAG LÄNGTAT !

Skulle vilja ha mer tid eller lika bra att säga det ; bli dålig på att skjuta upp saker för nu skjuter jag upp allt till sista sekund och märker att fan det blir inte bra .

Nej , dö i sängen kanske å mysa lite med min snygging till pojkvän ? (L)

chaaa chaaa

Inga kommentarer:

Read all of it